بک لینک هرمی چیست

 

بک لینک هرمی

بک لینک هرمی یک تکنیک سئو است که چندین لینک خارجی ، با کیفیت بالا ایجاد می کند که ترافیک ارگانیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند. ساختن هرم های پیوند آسان است، حتی اگر زمان یا منابع زیادی در دسترس نداشته باشید، و به طور بالقوه می توانند علاوه بر افزایش ترافیک وب، مزایای بیشتری نیز ارائه دهند. در این مقاله، اصول نحوه استفاده از هرم بک لینک برای کسب ترافیک بیشتر وب و نحوه انتخاب منابع مناسب برای لینک بیلدینگ را بررسی خواهیم کرد. قبل از اینکه به جزئیات همه این موارد بپردازیم، احتمالاً این سوال را از خود می‌پرسید که .“بک لینک هرمی چیست؟” خوب، بیایید وارد این مبحث شویم .




بک لینک هرمی چیست؟

زمانی است که شما منابع متعددی دارید که به سایت شما لینک دهند. این باعث افزایش اعتبار برای وب سایت شما می شود و به آن کمک می کند تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. این منابع می توانند پست مهمان، اظهار نظر در انجمن ها، وبلاگ نویسی در مورد موضوعات مرتبط با کسب و کار شما و تبلیغات در رسانه های اجتماعی باشند. پیوند هرمی به گسترش حضور آنلاین شما و هدایت ترافیک به وب سایت کسب و کار شما کمک می کند. بسته به نحوه اجرای آن پیوندها در کمپین بازاریابی شما، پیوند های هرمی را استراتژی های بازاریابی تأثیرگذار یا استراتژی های بازاریابی محتوا نیز می نامند. هدف اصلی جلب توجه بیشتر به محتوای خود است. اگر آن محتوا مفید و ارزشمند باشد، بازدیدکنندگان مدت بیشتری می‌مانند و باز خواهند گشت.


قبل از اجرای هر استراتژی پیوند های هرمی در طرح کسب و کار خود، باید بدانید که چرا مردم از خرید بک لینک آن استفاده می کنند – و چه چیزی یک پیوند هرمی قوی را تشکیل می دهد! درک اینکه چرا مردم از آنها استفاده می کنند به شما امکان می دهد از مزایای آنها نهایت استفاده را ببرید و در عین حال از معایب آنها اجتناب کنید. برای تعیین اینکه آیا ساخت یک بک لینک هرمی برای استراتژی بازاریابی فعلی شما مناسب است یا خیر، از خود بپرسید: آیا ما به دنبال افزایش رتبه موتورهای جستجو هستیم؟ آیا می‌خواهیم به زندگی مخاطب هدفمان ارزش بیافزاییم؟ آیا ما بینندگانی را می‌خواهیم که هنوز چیزهای زیادی درباره ما نمی‌دانند، اما به‌طور بالقوه می‌توانند به مرور زمان سفیران برند شوند؟ اگر به هر سه سوال پاسخ مثبت است، راه اندازی یک پیوند هرمی ممکن است برای کسب و کار شما مناسب باشد.

سوال بعدی در ذهن شما این خواهد بود که چگونه یک پیوند هرمی بسازم؟ : ساختن یک پیوند هرمی نیازمند تلاش است! اگر مایل بودید قبل از دیدن نتایج، ساعات زیادی را برای کمپین سئوی خود صرف کنید. به ایجاد پیوند های هرمی خود به عنوان یک پازل غول پیکر فکر کنید. زمان و تمرکز می خواهد، اما در نهایت به خوبی با هم ترکیب می شود.

برای ساخت لینک چه کاری می توانم انجام دهم؟

ابتدا باید محتوایی بسازید که دیگران بخواهند به اشتراک بگذارند. شما در اینجا به دنبال کیفیت هستید، نه کمیت. مایلید سایر وب‌سایت‌ها یا وبلاگ‌های موجود در جایگاه شما محتوای شما را با پیوند دادن به آن نشان دهند. هدف شما کیفیت بر کمیت در ساخت لینک است. به این فکر کنید که چگونه می توانید یک محتوای غیرقابل مقاومت ایجاد کنید و تأثیرگذارانی را در حوزه کاری خود جذب کنید که به جای اینکه خودتان مقالات بیشتری بسازید در مورد آن صحبت کنند! برای به دست آوردن ترافیک وب بیشتر از طریق بازاریابی محتوا، باید در مورد نحوه ایجاد پیوندها هوشمندانه عمل کنید – در نهایت، گذشت زمان و انرژی لازم است. می‌توانید در برخی کارها سریع تر عمل کنید، اما اگر می‌خواهید نتایج باکیفیتی داشته باشید خرید سرور مجازی که سال‌ها ادامه داشته باشد، لینک بیلدینگ های بدون کیفیت یکی از آنها نیست. آهسته پیش بروید و مراقب هر پیوندی باشید، بنابراین لینک های با کیفیت بالا و طولانی مدت به دست می آورید.

.به این ترتیب، حتی اگر گوگل الگوریتم خود را یک زمان به روز کند ( خواهد کرد)، وب سایت شما هیچ اثر نامطلوبی تجربه نخواهد کرد..

https://sites.google.com/view/modiranserver/home

چگونه پیوندهای خود را انتخاب کنم؟: قبل از شروع تلاش برای ایجاد یک کمپین جدید لینک سازی، بنشینید و برنامه ریزی کنید. هنگام انتخاب سایت هایی که باید با آنها تماس بگیرید و دقیقا چگونه با آنها ارتباط برقرار می کنید، مخاطبان خود را در نظر بگیرید. این مرحله ممکن است عاقلانه به نظر برسد، اما گاهی اوقات چیزی را که می‌خواهیم انجام دهیم از دست می‌دهیم: جذب بازدیدکنندگان جدیدی که ممکن است در نهایت به بازدیدکنندگان یا مشتریان عادی تبدیل شوند. هنگامی که هدف نهایی خود را شناختید، انتخاب اینکه می خواهید مشتریان بالقوه از کجا بیایند آسان تر می شود.

از چه ابزارهایی برای بک لینک هرمی در سئو استفاده کنم؟

برای شناسایی فرصت های جدید لینک سازی، باید از ابزارهای رایگان و پولی به طور یکسان استفاده کنید. می‌توانید برای منابع رایگان، Open Site Explorer، Majestic SEO و Google Search Console را بررسی کنید. برخی از ابزارهای پولی با کیفیت عبارتند از Moz Pro و Ahrefs. هر کدام از اینها نقاط قوت خود را دارند. از همه آنچه مطابق با نیازهای شماست استفاده کنید! علاوه بر این، بک لینک هرمی گاهی اوقات به استراتژی های منحصر به فردی نیاز دارند (به عنوان مثال، پست مهمان). با این حال، اگر از یک رویکرد آزمایش شده و واقعی (به عنوان مثال، پیوندهای خارجی در سایت های مربوطه) استفاده کنید، هر ابزاری باید کافی باشد. همچنین شایان ذکر است که اکثر منابع لینک با کیفیت بالا به تقویت بک لینک هرمی شما کمک می کنند! چرا؟

زیرا آنها می دانند که محتوای ، با کیفیت بالا باعث جلب اعتماد دیگران می شود و یکی از این راه ها از طریق پیوندهایی از وب سایت ها و وبلاگ های دیگر در جایگاه شما است. هر چه سایت شما قابل اعتمادتر به نظر برسد، احتمال کسب لینک بیشتر است. لطفاً از این روابط استفاده کنید و از شرکای احتمالی بپرسید که آیا دوستانی دارند که علاقه مند به تبلیغ محتوای شما از طریق وب سایت یا شبکه های اجتماعی خود باشند. حتی اگر جواب رد دریافت کردید، به تماس با افراد ادامه دهید تا زمانی که کسی پاسخ مثبت دهد! اینها برخی از جنبه های مهم انتخاب صحیح بک لینک ها برای یک استراتژی موفق هرمی هستند.

بک لینک هایم را کجا باید بگذارم؟

حقیقت این است که شما نمی توانید بک لینک های خود را در همه جا قرار دهید و انتظار داشته باشید که همه آنهاکارایی لازم را داشته باشند . اگر می‌خواهید تلاش‌های سئوی شما موفقیت‌آمیز باشد، باید مطمئن شوید که بک لینک‌های شما در سایت‌های مرتبط (و صفحات مرتبط) در آن سایت‌ها قرار می‌گیرند. داشتن بک لینک در صفحات نامربوط فایده ای ندارد. این فقط به شما صدمه می زند،و کمکی به شما نمیکند . برای به حداکثر رساندن پتانسیل بک لینک خود، چند کار وجود دارد که باید انجام دهید:

ایجاد محتوای با کیفیت

یافتن منابع قابل لینک گیری

پیوندها را با استفاده از رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

بیایید هر کدام را با جزئیات بگویم تا بدانید دقیقاً چه اتفاقی باید بیفتد. وقتی نوبت به تولید محتوا می رسد، بر کیفیت بر کمیت تمرکز کنید – این به معنای صرف زمان بیشتر برای نوشتن محتوای جذاب به جای نگرانی در مورد ایجاد تعداد زیادی ترافیک است. قبل از انتشار هر محتوای جدید، به مقالات دیگری که در زمینه‌های موضوعی مشابه پست شده‌اند نگاهی بیندازید به طور خاص بر روی یافتن وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های با کیفیت بالا و مرتبط با جایگاه خود تمرکز کنید.

محتوای شما ممکن است در نهایت بهتر از برخی از مطالبی باشد که پیدا می‌کنید، اما حتی اگر اینطور نیست، سعی کنید ببینید که آیا می‌خواهند یک پست مهمان پست کنند یا یک یا دو نقل قول اضافه کنند. شما هرگز نمی دانید چه کسی ممکن است بله بگوید! پس از یافتن سایت‌های هدف خوب، شروع به جستجوی منابع قابل پیوند کنید تصاویر، ویدیوها و نقل قول‌ها همگی مکان‌های عالی برای شروع هستند. با استفاده از مثال ما از شخصی که علاقه مند به ساختن یک هرم بک لینک است، آنها می توانند جستجوی تصویر را انجام دهند تا تصاویری را پیدا کنند که احساس می کنند به خوبی در محتوای آنها قرار می گیرند. سپس می‌توانند آن تصاویر را بگیرند و با استفاده از قطعه‌های غنی یا ریز عکس‌ها نمایش دهند. تا زمانی که منبع را با پیوند مستقیم به وب‌سایت آن‌ها اعتبار می‌دهید، بهتر است با مشکلی مواجه نشوید.

هنگامی که محتوای غنی برای لینک گیری در دسترس دارید، زمان شروع به اشتراک گذاری است! فرقی نمی‌کند که محتوای خود را از طریق فیس‌بوک، توییتر به اشتراک می‌گذارید یا آن را برای دوستان و خانواده ایمیل می‌کنید – تا زمانی که محتوای خود را در سطح وسیعی پخش می‌کنید، برای جلب توجه آنلاین اهمیت دارد. در نهایت، مطمئن شوید که در پایان هر پست یک فراخوان برای اقدام اضافه می‌کنید که از خوانندگان می‌خواهد به اشتراک بگذارند، در نظرسنجی‌ها رای دهند یا نظرات خود را نظر دهند. ساده به نظر می رسد، اما جذب مخاطبان شما باعث می شود که آنها برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند – این دقیقا همان چیزی است که ما هنگام ساختن بک لینک هرمی خود می خواهیم!

 

 

انواع هرم های بک لینک

انواع مختلفی از بک لینک هرمی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد ترافیک سایت استفاده کنید. ابتدایی ترین آنها جایی است که شما از پنج سایت (A, B, C, D, E) پیوند کسب می کنید که هر کدام از دو سایت دیگر (F و G) پیوندهایی ایجاد کرده اند که هر کدام از یک مکان دیگر لینک به دست آورده اند). این سه گروه با هم تا 10 وب سایت اضافه می کنند و با گرفتن بک لینک های خود در هر سایت ، می توانید در مجموع 45 لینک ورودی به دست آورید. این اساساً رتبه‌بندی صفحه یک برای کسب‌وکار ویجت‌ها زمانی است که شخصی ویجت‌ها را جستجو می‌کند: از هر ده صفحه فهرست‌شده، هشت صفحه به وب‌سایت شما پیوند داده شده‌اند، زیرا از طریق سیستمی مانند آن، پیوندهایی کسب می‌کنند.

همچنین، دو نوع اصلی اتصال وجود دارد: فالو و نوفالو. پیوندهای Nofollow صفحه را به صفحه دیگری منتقل می کنند اما توسط گوگل ایندکس نمی شوند. آنها اغلب به عنوان بخشی از کمپین های سئوی پولی (مانند پست های مهمان) استفاده می شوند. از سوی دیگر، لینک‌های Dofollow تماما به صفحه دیگری منتقل می‌کنند و توسط گوگل ایندکس می‌شوند. تنها مشکل این است که نمی‌خواهید لینک‌های dofollow زیادی ایجاد کنید حداقل نه از سایت‌هایی که کنترل یا مالک آن‌ها نیستید زیرا به نظر می‌رسد سعی دارید در رتبه‌بندی موتورهای جستجو تقلب کنید. در عوض، از ترکیب هر دو برای بهترین نتیجه استفاده کنید!



Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

نحوه تغییر مسیر بک لینک ها

خرید بک لینک

خرید شماره گوگل ویس | شماره مجازی آمریکا